HOE KAN IK MIJN KIND INSCHRIJVEN?

Vul het inschrijf formulier in om uw kind bij ons in te schrijven. Het inschrijfformulier vindt u hier.

WAT IS DE PINCODE VAN MIJN FLEXKIDS APP?

De algemene pincode van de Flexkids app is 5369.

HOE KAN IK ZIEN WAAR MIJN KIND AAN HET BUITEN SPELEN IS?

Onze pedagogisch medewerkers melden elke dag in de Flexkids app waar zij met de kinderen naartoe gaan. Door in te loggen op uw Flexkids account kunt u zien waar uw kind buiten speelt. 

Als u uw kind vroeger op wilt halen kunt u altijd onze pedagogisch medewerkers bellen via het groepstelefoonnummer. U vindt dit nummer op onze locatie pagina. Of bij informatie in de OuderApp.

Direct naar de OuderApp: https://natuurfontein.flexkids.nl/ouderapp/#/

IK WIL EEN INCIDENTELE OPVANGDAG, HOE DOE IK DAT?

Wanneer u een keer geen gebruik maakt van een opvangdag, kunt u deze dag afmelden tot 24 uur van te voren. Hiermee bouwt u tegoed op. Met dit tegoed heeft u de mogelijkheid om een andere opvangdag aan te vragen via de OuderApp.

Hoe werkt dit? U kunt de handleiding en de spelregels vinden bij informatie in de OuderApp.

Direct naar de OuderApp: https://natuurfontein.flexkids.nl/ouderapp/#

HOE KAN IK DE OUDERCOMMISSIE EEN VRAAG STELLEN?

Elke locatie heeft een aparte oudercommissie. U kunt contact opnemen met de oudercommissie via email. Het email adres vindt u op onze locatie pagina.

WAAR KAN IK KINDEROPVANG TOESLAG AANVRAGEN?

U kunt hiervoor een aanvraag doen bij de belastingdienst. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de website van de belastingdienst.

ALS IK MIJN CONTRACT WIL OPZEGGEN OF WIJZIGEN, HOE WERKT DAT?

Een contract wijziging of opzegging(spelfout) kan enkel doorgegeven worden via de mail naar plaatsing@natuurfontein.nl. Wij hanteren altijd één maand opzegtermijn per 1e of 16e van de maand.

MIJN KIND WORDT DOOR IEMAND ANDERS OPGEHAALD. MOET IK DIT MELDEN?

Als uw kind door iemand anders wordt opgehaald bij Natuurfontein moet u dat bij ons melden. Verder is het geen probleem. U kunt dit aan ons doorgeven bij één van onze pedagogisch medewerkers of via een notitie in de Flexkids app. Zonder melding mogen wij u kind niet aan (voor ons) onbekende meegeven.

Direct naar de OuderApp: https://natuurfontein.flexkids.nl/ouderapp/#/

WAAR KAN IK EEN DAG AFMELDEN?

Wanneer u een keer geen gebruik maakt van de BSO dag of u kind is bijvoorbeeld ziek, dan kunt u deze dag afmelden via de OuderApp. U ontvangt tegoed voor deze dag wanneer u minimaal 24 uur van te voren afmeld. Als uw kind op het laatste moment ziek wordt (vlak voor het moment dat uw kind bij ons staat aangemeld) neem dan contact op met de groep van uw kind. U vindt dit telefoonnummer op onze locatie pagina. Of bij informatie in de OuderApp.

Direct naar de OuderApp: https://natuurfontein.flexkids.nl/ouderapp/#/

OP WELKE DAGEN IS NATUURFONTEIN GEOPEND EN OP WELKE TIJDEN KAN IK NATUURFONTEIN TELEFONISCH BEREIKEN?

Op studie- en vakantie dagen zijn wij geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00-18:30 uur. 

Op reguliere schooldagen halen wij uw kinderen van school op (inclusief woensdag en vrijdag) en zijn wij geopend tot 18:30 uur. 

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur. (020-7701603).

Wat zijn de opvangsoorten?

Wij hebben voor alle kinderen een totaal pakket. Dit is opvang voor het gehele jaar inclusief vakanties en studiedagen. Uw kind krijgt een plaatsing tot hij/zij van school gaat. Alle contracten kunnen per maand opgezegd worden, wij hanteren één maand opzegtermijn. Dit kan per 1e of 16e van de maand.

CONTRACT PERIODE

Alle contracten zijn jaarlijks maar kunnen per maand opgezegd worden. Dit kan op de 1e of 16e van de maand.

Wij zijn lid van de Geschillencommissie.